01 april 2009

Problem.

Jag har stött på två problem:
1. Jag har ingen medbedömare. Vem ska vara det? Vad ska det vara för människa? Ska det vara en modemänniska som kan ta sig en titt på kläderna? Ska det vara en miljömänniska som kan titta på själva syftet med det hela och texten som jag håller på att skriva. Eller ska det helt enkelt vara en bloggmänniska som kanske tittar på bloggen och ser till helheten i relation till samhället? Jag har ingen som helst aning och en liten panik börjar sprida sig i min kropp.
2. Symaskinen är trasig. Fast nu ljuger jag för mitt i skrivandet tog jag en liten rast och råkade laga symaskinen så då har jag bara ett problem.

Problem eller ej. Jag jobbar på den skriftliga delen och fortsätter med klänningen. det ska bli spännande att se den träda fram om den blir som jag har tänkt mig. jag hoppas det men vet fprtfarande inte hur det ska gå till.

Peace.

Inga kommentarer: