22 april 2009

Redovisning i mitt eget huvud

Idag skulle jag ha haft projektredovisning. Eller inte bara jag direkt men i alla fall. Så blev det ju icke. Istället har jag legat i min säng och snytit mig i stort sett hela dagen. Jag som nästan hade ändrat mig och tyckte att det skulle vara lite kul med redovisning. Jag hade planerat att ha på mig en av de svarta klänningarna och häga upp alla andra kläder. Jag hade tänk skriva ut informationsbladet om varför man ska välja second hand och gett det till folk som kanske kanske skulle vara intresserade. Jag hade tänkt ha en skål med godis för att locka besökare och till alla tvåor skulle jag säga att de ska ha en fast plan och ett mål, och att det är väldigt skönt att jobba själv. Att man ska börja i tid skulle alla andra säga så det fattar de nog ändå. Jag tror att min redovisning skulle ha blivit bra men nu får alla tvåor vara olyckligt ovetande om vad ja har gjort uder dessa 100 timmar. Sen har jag kommit på att jag har ju inte lagt upp alla efter-bilder! Det kommer, jag lovar. Den här veckan ska de komma! Allt är klart i alla fall. Nu gäller det bara att skiva en redovisning och utvärdering. Det blir bra.

Peace.

Inga kommentarer: